Το Facebook βελτιώνει την παρουσία της επιχείρησης σας

Είναι γεγονός ότι το Facebook άλλαξε τον τρόπο που οι επιχειρήσεις επικοινωνούν με το κοινό τους και προωθούν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους. Πλέον αποτελεί ένα απαραίτητο εργαλείο που έρχεται να συμπληρώσει την παρουσία της επιχείρησης. 

Αυτό που είναι απαραίτητο είναι ο κάθε επιχειρηματίας, οποιαδήποτε εταιρία και αν έχει, να τηρεί ορισμένους βασικούς κανόνες για να ανοίξει ένα ενεργό κανάλι επικοινωνίας με το πελατολόγιο του και βεβαίως να το μεγαλώσει. 

Πολλές επιχειρήσεις επιλέγουν να αναθέσουν εξωτερικά τη διαχείριση του Facebook, ενώ άλλες προτιμούν να κάνουν εσωτερική διαχείριση.

Σε κάθε περίπτωση υπάρχουν ορισμένες συμβουλές και κανόνες που θα πρέπει να τηρούνται πριν ξεκινήσετε μια εταιρική σελίδα στο Facebook ή αν θέλετε να βελτιώσετε την υπάρχουσα. 

Ας δούμε τις πιο βασικές από αυτές: 

1. Κάθε εταιρική σελίδα πρέπει να είναι ξεκάθαρη στο Facebook. Να αναφέρει την κατηγορία που ανήκει, τη διεύθυνση, τα τηλέφωνα επικοινωνίας, το website, το ωράριο ακόμη και υπεύθυνο επικοινωνίας. 

2. Είναι απαραίτητο η φωτογραφία του προφίλ που συνήθως είναι το λογότυπο ή μια εικόνα από το κατάστημα να έχει τη σωστή επεξεργασία και να είναι καθαρή. 

3. Δεν είναι απαραίτητο όσα γράφετε στο Facebook να έχουν μια επίσημη γραφή. Ωστόσο δώστε μεγάλη προσοχή σε ορθογραφικά λάθη. 

4. Χρησιμοποιήστε tag που μπορεί να ενδιαφέρουν την επιχείρησή σας ή το κοινό σας. 

5. Φροντίστε να έχετε καθημερινή παρουσία στο Facebook. Πρέπει να φαίνεται ότι η σελίδα ανανεώνεται καθημερινά. Όσο περισσότερες αναρτήσεις την ημέρα τόσο το καλύτερο για τη σελίδα σας.

6. Μην περιορίζεστε με επαναλαμβανόμενα προϊόντα για να μην γίνει βαρετή η σελίδα. Βρείτε ένα άρθρο που ενδιαφέρει το κοινό σας και κάντε αναδημοσίευση προσθέτοντας το σχόλιό σας.

7. Ανεβάστε μόνο φωτογραφία με ένα σχόλιο. Είναι αρκετό, δεν είναι απαραίτητο κάθε φορά να υπάρχει μεγάλο κείμενο, αλλά ένα σχόλιο είναι απαραίτητο. 

8. Βασικός στόχος είναι η επικοινωνία και η διάδραση με τους φίλους της σελίδας. Έτσι θα πρέπει κάποιος να παρακολουθεί τα σχόλια και να απαντάει κρατώντας την επικοινωνία ανοικτή. Φροντίσετε να απαντήσετε σε σχόλια όσο το δυνατόν πιο άμεσα γίνεται. Εκτός από ένα απλό γραπτό σχόλιο, μπορείτε να προσθέσετε κάποια φωτογραφία ή να βάλετε ένα βίντεο. Αυτό σίγουρα απαιτεί χρόνο... 

9. Προσέξτε πού κάνετε like μέσα από την εταιρική σελίδα γιατί αυτό χαρακτηρίζει την επιχείρησή σας. 

10. Θα πρέπει να βρείτε τον τρόπο να είστε δημιουργικοί. Δεν είναι αρκετό να ανεβάζει κάποιος στην εταιρική του σελίδα μόνο προσφορές ή μόνο προϊόντα... Μπορείτε να μοιραστείτε μια εκδήλωση που θέλετε να κάνετε μελλοντικά ή να κάνετε μια ερώτηση και να ζητήσετε να σας απαντήσουν. Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα από την επικαιρότητα που να ενδιαφέρουν το κοινό σας ή κάποιες συμβουλές και άρθρα. 

Είναι σημαντικό οι «φίλοι» σας να καταλάβουν ότι δεν υπάρχει μια αυτόματη μηχανή που απαντάει ούτε μια καθαρά επαγγελματική σχέση... Άλλωστε στο Facebook ονομάζονται «φίλοι» και όχι πελάτες...

Πηγή : supply.gr

Τελευταία Ενημέρωση: 07 Φεβρουαρίου 2021 - 00:36

Τελευταιες Ειδησεις

26 Απριλίου
Έτοιμο το ψηφοδέλτιο για τις ευρωεκλογές της 9ης Ιουνίου
12:56
Το Ισραήλ προετοιμάζεται για ευρείας κλίμακας χερσαία επιχείρηση στη Ράφα
12:42
Για ενέργειες αντεκδίκησης κάνει λόγο ο Γενικός Ελεγκτής
12:34
Ο Γενικός Εισαγγελέας κατέθεσε αίτημα για ανάρμοστη συμπεριφορά Οδυσσέα Μιχαηλίδη
11:40
Τμήμα Μετεωρολογίας - 2ο Δελτίο Καιρού 26/04/24
11:10
Ψηλές συγκεντρώσεις σκόνης και σήμερα στην ατμόσφαιρα
10:32
Θεσμοθετήθηκε η απαγόρευση χρήσης κινητών τηλεφώνων στη δημοτική εκπαίδευση
09:58
Ονούφριος Κουλλά: "Σοβαρό ατόπημα" η στήριξη σε υποψηφίους του ΕΛΑΜ
09:37
Ολοκληρώνεται στις 12:30 η προθεσμία για υποβολή ενστάσεων
09:20
Στις 21:00 η πρώτη δημοσκόπηση του ΡΙΚ για τις εκλογές της 9ης Ιουνίου
09:00
Τίτλοι Ειδήσεων: Παρασκευή 26 Απριλίου 2024
06:28
Περιοδεία στην Ευρώπη άρχισε η απεσταλμένη Γκουτέρες
06:19
Όλες οι ειδήσεις

Video on Demand

Η υπηρεσία ΡΙΚFLIX δίνει την ευκαιρία στους τηλεθεατές που κατέχουν έξυπνες τηλεοράσεις οι οποίες υποστηρίζουν την εφαρμογή της υβριδικής τηλεόρασης (HbbTV) με την χρήση του κόκκινου κουμπιού -που βρίσκεται στο κάτω μέρος του τηλεκοντρολ-να μεταφέρονται σε διαδυκτιακό περιβάλλον απο όπου μπορούν να παρακολουθήσουν εταιροχρονισμένα τα προγράμματα του ΡΙΚ.

Όταν κάποιος τηλεθεατής είναι συντονισμένος στις συχνότητες τις Επίγειας Ψηφιακής Πλατφόρμας (DVB-T) του ΡΙΚ και παρακολουθεί ΡΙΚ 1 , ΡΙΚ 2 ή ΡΙΚHD και ο δέκτης του υποστηρίζει την εν λόγω εφαρμογή στο κάτω μέρος της οθόνης του θα παρουσιαστέι για λίγα δευτερόλεπτα ένα εικονίδιο που θα τον καλέι να πατήσει το κόκκινο κουμπί. Πατώντας το κόκκινο κουμπί εισέρχεται στην πλατφορμα ΡΙΚFLIX. Σε περίπτωση που ο τηλεθεατής θέλει να επανέλθει στην ζωντανή ροή εκπομπής θα πρέεπι να ξαναπατήσει το κόκκινο κουμπί.