Εκατοντάδες κλήσεις έλαβε από το πρωί η Παγκύπρια τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησης του κοινού "1450", για θέματα κοινωνικών ασφαλίσεων και επιδομάτων πρόνοιας η οποία τέθηκε, σήμερα, σε λειτουργία.
Το τηλεφωνικό κέντρο στελεχώνουν υπάλληλοι ανάδοχης ιδιωτικής εταιρείας, οι οποίοι έχουν πρόσβαση στα μηχανογραφικά συστήματα του Τμήματος Κοινωνικών Ασφαλίσεων.
Μιλώντας στην εκπομπή "Από Μέρα σε Μέρα" ο λειτουργός Υπηρεσίας Διαχείρισης Επιδομάτων Χρήστος Διομήδους, ανέφερε ότι το κέντρο εξυπηρέτησης δίνει απαντήσεις σε γενικές και εξατομικευμένες ερωτήσεις.
Δ.Κ./Κ.Β
Τελευταία Ενημέρωση: 30 Μαρτίου 2023 - 18:11
Πηγή: Ραδιόφωνο ΡΙΚhttps://riknews.com.cy/el/article/2023/3/30/ekatontades-kleseis-elabe-apo-to-proi-e-pagkupria-telephonike-gramme-exupereteses-tou-koinou-1450/