Κορονοϊός: Η Κομισιόν προτρέπει τα κοινωνικά δίκτυα να είναι πιο διαφανή

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή προτρέπει τα κοινωνικά δίκτυα να είναι πιο διαφανή στην καταπολέμηση της παραπληροφόρησης.

Το Facebook, το Twitter και άλλοι πάροχοι θα πρέπει να αναφέρουν μηνιαίως τον τρόπο με τον οποίο αντιμετώπισαν τις λανθασμένες πληροφορίες σχετικά με την πανδημία του κορονοϊού, σύμφωνα με νέες οδηγίες από τις αρχές των Βρυξελλών, οι οποίες θα παρουσιαστούν την Τετάρτη και δημοσιεύονται στη σημερινή έκδοση της «Handelsblatt». 

Σύμφωνα με τις πληροφορίες της εν λόγω οικονομικής εφημερίδας, οι πλατφόρμες θα πρέπει να παρέχουν λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με πόσες παραπλανητικές αναρτήσεις και λανθασμένους λογαριασμούς χρηστών έχουν ανακαλύψει και πόσο μεγάλη ήταν η εμβέλειά τους.

Πρέπει, επίσης, να παρέχονται πληροφορίες σχετικά με τη γεωγραφική προέλευση και τη γλώσσα που χρησιμοποιείται, σύμφωνα με το έγγραφο της Κομισιόν το οποίο επικαλείται η «Handelsblatt» και το οποίο συντάχθηκε υπό την καθοδήγηση της Αντιπροέδρου της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Κομισιόν Βέρα Γιούροβα και του Ζοσέπ Μπορέλ, ύπατου εκπροσώπου της ΕΕ για θέματα Εξωτερικής Πολιτικής και Πολιτικής Ασφαλείας.

Η Κομισιόν ελπίζει ότι αυτό θα δώσει μια καλύτερη εικόνα του βαθμού με τον οποίο προσπαθούν άλλες χώρες να επηρεάσουν τα κοινωνικά δίκτυα. «Σε ορισμένες περιπτώσεις, η Ρωσία και η Κίνα, για παράδειγμα, έχουν χρησιμοποιήσει την κρίση του κορονοϊού για εκστρατείες, οι οποίες υπονομεύουν τον δημοκρατικό διάλογο και αυξάνουν την κοινωνική πόλωση», αναφέρει συγκεκριμένα το έγγραφο της Κομισιόν. Παρά τις μέχρι τώρα προσπάθειες των εταιρειών, συνεχίζεται η διάδοση εκατομμυρίων ψευδών δημοσιευμάτων σχετικά με τον κορονοϊό, κατά την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Επομένως, «είναι απαραίτητο  να εντατικοποιήσουν οι πλατφόρμες τη δουλειά τους».

Η έκκληση απευθύνεται στην Google, στο Facebook, στο Τwitter, στη Microsoft και στο Mozilla, όλες εταιρείες οι οποίες έχουν υπογράψει εθελοντικά τον κώδικα δεοντολογίας της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την αντιμετώπιση της παραπληροφόρησης. Ωστόσο, και οι πάροχοι που δεν είχαν εμπλακεί στο παρελθόν, όπως είναι το WhatsApp και το TikTok, θα πρέπει επίσης να υποβάλουν σχετική έκθεση, αναφέρεται στο έγγραφο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, όπως γράφει η Handelsblatt.

Στον κώδικα δεοντολογίας, οι συνυπογράφοντες είχαν δεσμευτεί να παρέχουν πληροφορίες για τις δραστηριότητές τους μία φορά το χρόνο.

 

 

 

Πηγές: ΑΠΕ ΜΠΕ Handelsblatt

Τελευταία Ενημέρωση: 05 Φεβρουαρίου 2021 - 20:40

Τελευταιες Ειδησεις

18 Ιανουαρίου
Σεισμός 3,3 Ρίχτερ στον θαλάσσιο χώρο νότια του Αγίου Όρους
21:52
Η Αστυνομία συνέλαβε τέσσερις υπόπτους, μετά τον εντοπισμό ναρκωτικών ουσιών στην κατοχή τους
21:29
Η Φινλανδία θα αρχίσει να χαλαρώνει σταδιακά τους περιορισμούς
21:20
Σε 16 ασθενείς άνω των 65 ετών χορηγήθηκε ήδη αντιικό φάρμακο για τον κορονοϊό
20:53
Βρετανία: Ο Ντόμινικ Κάμινγκς θα καταθέσει για τις καταγγελίες του για παραβιάσεις του lockdown
20:44
Ερντογάν: Ενδέχεται επίσκεψη του Ισραηλινού Προέδρου στην Τουρκία
20:10
ΠΟΥ: Δεν υπάρχουν στοιχεία ότι τα υγιή παιδιά χρειάζονται αναμνηστική δόση
20:07
Τρεις θάνατοι και 2,200 νέα περιστατικά της νόσου COVID-19 εντοπίστηκαν την Τρίτη
20:01
Ο Λαβρόφ ζήτησε από τον Μπλίνκεν να μην αναπαράγει τις εικασίες περί «ρωσικής επιθετικότητας» στην Ουκρανία
19:10
Ο Μπλίνκεν, σε τηλεφωνική επικοινωνία με τον Λαβρόφ, τόνισε την ανάγκη αποκλιμάκωσης στην Ουκρανία
19:08
Έκκληση Σολτς-Στόλτενμπεργκ στη Μόσχα για αποκλιμάκωση και επιστροφή στον διάλογο
19:00
Επιβεβαιώνεται η πτωτική τροχιά κρουσμάτων Covid στο ΗΒ παρά τα σχεδόν 100.000 περιστατικά
18:30
Όλες οι ειδήσεις

Video on Demand