Υπ. Παιδείας: Διάλογος με εκπαιδευτικές οργανώσεις για εξετάσεις τετραμήνων

Διάλογο με τις εκπαιδευτικές οργανώσεις ξεκινά το Υπουργείο Παιδείας, σε σχέση με τις αναπροσαρμογές που χρειάζεται να γίνουν στο θέμα των εξετάσεων των τετραμήνων, είπε ο Υπουργός Παιδείας Πρόδρομος Προδρόμου. Η ουσία είναι πως η αξιολόγηση γίνεται πλέον στη βάση των δεικτών επάρκειας και όχι της ύλης, πρόσθεσε ο Υπουργός.
 
Σε δηλώσεις μετά τη συνεδρία του Υπουργικού Συμβουλίου και ερωτηθείς για το θέμα των εξετάσεων των τετραμήνων, ο κ. Προδρόμου είπε ότι το θέμα έχει δύο διαστάσεις, μια διαδικαστικής και οργανωτικής φύσης και μια ουσίας.
 
Τις επόμενες μέρες θα ξεκινήσει διάλογος με τις εκπαιδευτικές οργανώσεις και ακολούθως και με τους γονείς και ο στόχος είναι να γίνουν οι αναπροσαρμογές που χρειάζονται, ώστε η διαδικασία να γίνει μέσα σε φιλικό περιβάλλον, να μη δημιουργείται πίεση ούτε επιπρόσθετα προβλήματα, είπε ο κ. Προδρόμου. Φέτος, συνέχισε, ήταν η πρώτη φορά και ενδεχομένως στη συνέχεια τα πράγματα θα είναι αρκετά πιο εύκολα.
 
Είπε ακόμη ότι οι τεχνοκράτες του Υπουργείου έχουν καταγράψει παρατηρήσεις, ενώ ο ίδιος επισκέφτηκε σχολεία και μίλησε με διευθυντές, εκπαιδευτικούς, γονείς και παιδιά. 
 
«Ήδη υπήρξε συνεννόηση και με τους επιτελικούς του Υπουργείου που είχαν επεξεργαστεί από την αρχή τα αναλυτικά προγράμματα, το νέο σχήμα, μέσα στο οποίο εντάσσεται και αυτή η εξέταση, που κατά την άποψη μου είναι απλώς μια ρύθμιση και καλά κάνουμε να πάψουμε να δίνουμε σημασία μόνο στα διαδικαστικά και να δούμε την ουσία» ανέφερε ο Υπουργός. 
 
Συνέχισε, λέγοντας ότι «η άλλη διάσταση είναι η ουσία» καθώς πλέον υπάρχουν και ενδιάμεσα αποτελέσματα τετράμηνου με τα οποία μπορεί να γίνει αξιολόγηση στη βάση των δεικτών επάρκειας και όχι της ύλης.
 
Ο κ. Προδρόμου ανέφερε ακόμη ότι η λογική που έγινε αυτή η μεταρρύθμιση, είναι «για να πάψει το σύστημα να είναι εξετασιοκεντρικό και απομνημόνευσης». Αρά, συνέχισε, ο στόχος μας είναι αρκετά απαιτητικός και για μια νέα μορφή διδασκαλίας θα πρέπει να δούμε και τι αποδίδει η διδασκαλία, πώς έχουν εφαρμοστεί τα νέα αναλυτικά προγράμματα. «Το Υπουργείο θα πρέπει να βγάλει συμπεράσματα για τη γενικότερη κατάσταση πραγμάτων. Εδώ είναι η ουσία του πράγματος και είναι κάτι που θα μελετήσουμε με κάθε προσοχή» πρόσθεσε. 
 
Ερωτηθείς αν είναι ικανοποιημένος από τα αποτελέσματα των εξετάσεων, ο Υπουργός είπε ότι «δεν είναι θέμα ικανοποίησης. Τα αποτελέσματα είναι αυτά που είναι. Δείχνουν πώς προχωρά η παιδαγωγική διαδικασία μέσα στο σχολείο. Άρα, λοιπόν, πρέπει να γίνουν αναπροσαρμογές τόσο συλλογικά όσο και σε ατομικό επίπεδο». 

 

Πηγή: ΚΥΠΕ

Τελευταία Ενημέρωση: 05 Φεβρουαρίου 2021 - 23:11

Τελευταιες Ειδησεις

14 Απριλίου
ΟΚΥΠΥ: Έντονη ανησυχία από τις αυξημένες νοσηλείες και την εκτόξευση των κρουσμάτων (Βίντεο)
10:10
Σύλληψη 22χρονου - Εντοπίστηκαν 22000 κροτίδες & πυροτεχνήματα
10:10
Στο Coreper σήμερα το προσχέδιο θέσης του Συμβουλίου για το ψηφιακό πράσινο πιστοποιητικό
10:09
Κεραυνός - ΑΕΚ στον τρίτο τελικό: Αναβολή ή στέψη;
10:09
Βαθιά ανησυχία Μπορρέλ - Μπλίνκεν για τη ρωσική επιθετικότητα στην Ουκρανία
10:03
Χ. Πέτρου: Τα δεδομένα που προέκυψαν από το εμβόλιο της Τζόνσον αξιολογούνται από τις αρμόδιες αρχές
10:02
Έκκληση Δήμου Πάφου για περιορισμό της χρήσης νερού
09:55
Σήμερα οι πρωτοι ημιτελικοί του Κυπέλλου Coca-Cola
09:50
Συνελήφθη 17χρονος για υπόθεση ρίψης χειροβομβίδας σε κουρείο στη Λευκωσία
09:50
ΠΑΣΥΞΕ Λευκωσίας: Η μεταφορά της Αρχιτεκτονικής Σχολής να ανοίξει το δρόμο της ανάπτυξης του κέντρου της πρωτεύουσας
09:40
Στα ημιτελικά του Τσάμπιονς Λιγκ Παρί Σεν Ζερμέν και Τσέλσι
09:39
ΟΗΕ: Οι μισές γυναίκες στις αναπτυσσόμενες χώρες δεν αποφασίζουν οι ίδιες για το σώμα τους
09:35
Όλες οι ειδήσεις

Video on Demand