Iανουάριο παραδίδεται η τελική μορφή αξιολόγησης των εκπαιδευτικών στον Υπ Παιδείας

Με το καλημέρα του νέου έτους παραδίδεται στον Υπουργό Παιδείας και Πολιτισμού Κώστα Χαμπιαούρη η τελική πρόταση η οποία αφορά τη μορφή αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου και των εκπαιδευτικών . Η  πρόταση  θα παραδοθεί στον Υπουργό Παιδείας, Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας μέσα στον Ιανουάριο του 2020 για θεσμοθέτηση της στη Βουλή των Αντιπροσώπων

Η Επιτροπή Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου και των Εκπαιδευτικών που ορίστηκε  στις 2 Μαΐου 2018 από τον Υπουργό Παιδείας, Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας, είχε ως βασική αρχή την ανάπτυξη μιας Πρότασης σε συνεργασία με όλους τους εκπαιδευτικούς φορείς. Από την πρώτη συνάντηση της Επιτροπής που πραγματοποιήθηκε την 1η Ιουνίου 2018, αποφασίστηκε η συλλογή των απόψεων όλων των εκπαιδευτικών φορέων (α) για το υφιστάμενο σχέδιο αξιολόγησης, (β) για την πρόταση αξιολόγησης που είχε αναπτυχθεί το 2016 και (γ) για πτυχές αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου και των εκπαιδευτικών. Πραγματοποιήθηκαν ξεχωριστές συναντήσεις  με τους εταίρους, τους Επιθεωρητές Μέσης Γενικής, τους Επιθεωρητές Μέσης Τεχνικής και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης τους Διευθυντές Μέσης Γενικής και Δημοτικής Εκπαίδευσης και τους Επιθεωρητές Δημοτικής Εκπαίδευσης. Μέλη της Επιτροπής είχαν επίσης συναντήσεις με Μέλη του Συνδέσμου Διευθυντών Μέσης Γενικής και Μέσης Τεχνικής και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης και με μέλη της Παγκύπριας Συνομοσπονδίας Ομοσπονδιών Συνδέσμων Γονέων, Προδημοτικής, Δημοτικής και Μέσης Εκπαίδευσης. Η Επιτροπή συνέλεξε επίσης τις απόψεις όλων των εκπαιδευτικών συνδικαλιστικών οργανώσεων και των μελών της Παιδοβουλής. Συγκεκριμένα, είχε συνάντηση με την ΠΟΕΔ, με την ΟΕΛΜΕΚ, με την ΟΛΤΕΚ  και με μέλη της Παιδοβουλής. Οι απόψεις όλων των εκπαιδευτικών φορέων λήφθηκαν υπόψη στις αποφάσεις της Επιτροπής τόσο για το περιεχόμενο της αξιολόγησης, όσο και για τις διαδικασίες που ακολουθήθηκαν σε σχέση με τη διαμορφωτική αξιολόγηση, τη μονιμοποίηση, τις προαγωγές, τη μεταξιολόγηση, την αξιολόγηση του σχολικού έργου και την αξιολόγηση Επάρκειας (συμβασιούχοι, αντικαταστάτες εκπαιδευτικοί). Η Επιτροπή έχοντας πάντοτε την πρόθεση να αξιοποιήσει την εμπειρία και τις γνώσεις των εκπαιδευτικών οργανώσεων και των άλλων εκπαιδευτικών φορέων και να κάνει τις απαραίτητες προσαρμογές όπου κρινόταν απαραίτητο, κατά τη διάρκεια ανάπτυξης της Πρότασης Αξιολόγησης, πραγματοποίησε συναντήσεις με τις εκπαιδευτικές οργανώσεις (ΠΟΕΔ, ΟΕΛΜΕΚ και ΟΕΛΤΕΚ).

Συγκεκριμένα, στις συναντήσεις που έγιναν με τις εκπαιδευτικές οργανώσεις, συζητήθηκαν, η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών για μονιμοποίηση, η διαμορφωτική αξιολόγηση και η αξιολόγηση του σχολικού έργου, η μεταξιολόγηση και η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών για προαγωγή. Στις συναντήσεις αυτές, οι εκπαιδευτικές οργανώσεις πρότειναν διαφοροποιήσεις στις διάφορες πτυχές της Πρότασης πριν από την ολοκλήρωσή της. Στο πλαίσιο του δομημένου διαλόγου για την πρόταση Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου και των Εκπαιδευτικών, μετά την παρουσίαση της πρότασης στις 5 Ιουλίου 2019, προς όλους τους εκπαιδευτικούς φορείς και την παράδοση της πρότασης σε έντυπη και ηλεκτρονική μορφή, όλοι οι εκπαιδευτικοί φορείς κλήθηκαν να καταθέσουν τις απόψεις και εισηγήσεις τους. Ο δομημένος διάλογος στόχο έχει τη διευκρίνιση και συμπλήρωση των πέντε πτυχών της πρότασης Αξιολόγηση, την αξιολόγηση του σχολικού έργου, τη διαμορφωτική αξιολόγηση, τα κριτήρια κρίσης, την αξιολόγηση για μονιμοποίηση και προαγωγή και το Δευτεροβάθμιο Σώμα. Ο δομημένος διάλογος άρχισε στις 30 Σεπτεμβρίου 2019 με τη συνάντηση μελών της Επιτροπής και της γραμματείας της ΟΕΛΜΕΚ. Ακολούθησε συζήτηση της πρότασης με την Παγκύπρια Συνομοσπονδία Ομοσπονδιών Συνδέσμων Γονέων Δημοσίων Σχολείων Μέσης Εκπαίδευσης και την Παγκύπρια Συνομοσπονδία Ομοσπονδιών Συνδέσμων Γονέων Δημοτικής Εκπαίδευσης, με τους Επιθεωρητές Δημοτικής και Μέσης Γενικής Εκπαίδευσης, τη γραμματεία της ΠΟΕΔ και τη γραμματεία της ΟΛΤΕΚ. Ο δομημένος διάλογος θα συνεχιστεί με συνάντηση της Επιτροπής με τον Σύνδεσμο Διευθυντών Μέσης Γενικής Εκπαίδευσης. Οι συναντήσεις της επιτροπής θα συνεχιστούν, για να καλύψουν όλες τις πτυχές της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών και του εκπαιδευτικού έργου.Σκοπός των συναντήσεων είναι η όσο το δυνατόν μεγαλύτερη σύγκλιση των απόψεων των εκπαιδευτικών φορέων και η συμπερίληψή τους στην τελική πρόταση αξιολόγησης. Η επιτροπή αξιολόγησης θα συνέλθει για να συνθέσει τις απόψεις που θα προκύψουν από τον διάλογο. Αναμένεται ότι η τελική πρόταση θα παραδοθεί στον Υπουργό Παιδείας, Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας μέσα στον Ιανουάριο του 2020 για θεσμοθέτηση της στην Βουλή των Αντιπροσώπων..

Πηγή ΡΙΚ 

 

Τελευταία Ενημέρωση: 06 Φεβρουαρίου 2021 - 00:08

Τελευταιες Ειδησεις

26 Απριλίου
Τίτλοι Ειδήσεων: Παρασκευή 26 Απριλίου 2024
22:25
ΤΙ ΨΗΦΙΖΟΥΝ ΣΗΜΕΡΑ ΟΙ ΨΗΦΟΦΟΡΟΙ ΤΟΥ ΔΗΚΟ (28)
22:02
ΤΙ ΨΗΦΙΖΟΥΝ ΣΗΜΕΡΑ ΟΙ ΨΗΦΟΦΟΡΟΙ ΤΟΥ ΑΚΕΛ (27)
21:56
ΤΙ ΨΗΦΙΖΟΥΝ ΣΗΜΕΡΑ ΟΙ ΨΗΦΟΦΟΡΟΙ ΔΗΣΥ (26)
21:55
ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ ΚΟΜΜΑΤΩΝ (25)
21:54
ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΝΙΚΗΣ (24)
21:53
ΕΥΡΩΕΚΛΟΓΕΣ 2024 (23)
21:52
ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΗΤΑ ΑΞΙΩΜΑΤΩΝ (22)
21:51
ΠΡΟΘΕΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ (21)
21:49
ΑΥΤΟΠΕΠΟΙΘΗΣΗ ΣΕ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ΕΥΡΩΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ (20)
21:48
ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΣΤΟ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ (19)
21:47
ΩΦΕΛΕΙΑ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΑΞΗ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΕΝΩΣΗ & ΤΟ ΕΥΡΩ (18)
21:46
Όλες οι ειδήσεις

Video on Demand

Η υπηρεσία ΡΙΚFLIX δίνει την ευκαιρία στους τηλεθεατές που κατέχουν έξυπνες τηλεοράσεις οι οποίες υποστηρίζουν την εφαρμογή της υβριδικής τηλεόρασης (HbbTV) με την χρήση του κόκκινου κουμπιού -που βρίσκεται στο κάτω μέρος του τηλεκοντρολ-να μεταφέρονται σε διαδυκτιακό περιβάλλον απο όπου μπορούν να παρακολουθήσουν εταιροχρονισμένα τα προγράμματα του ΡΙΚ.

Όταν κάποιος τηλεθεατής είναι συντονισμένος στις συχνότητες τις Επίγειας Ψηφιακής Πλατφόρμας (DVB-T) του ΡΙΚ και παρακολουθεί ΡΙΚ 1 , ΡΙΚ 2 ή ΡΙΚHD και ο δέκτης του υποστηρίζει την εν λόγω εφαρμογή στο κάτω μέρος της οθόνης του θα παρουσιαστέι για λίγα δευτερόλεπτα ένα εικονίδιο που θα τον καλέι να πατήσει το κόκκινο κουμπί. Πατώντας το κόκκινο κουμπί εισέρχεται στην πλατφορμα ΡΙΚFLIX. Σε περίπτωση που ο τηλεθεατής θέλει να επανέλθει στην ζωντανή ροή εκπομπής θα πρέεπι να ξαναπατήσει το κόκκινο κουμπί.