Υπ.Παιδείας: Προτεραιότητα η αναβάθμιση της ελληνικής γλώσσας

Η αναβάθμιση και η ενίσχυση της ελληνικής γλώσσας, τόσο στην εκπαίδευση όσο και ευρύτερα στην κοινωνία, αποτελεί σήμερα, περισσότερο από ποτέ, «στόχο ύψιστης προτεραιότητας για τη δοκιμαζόμενη πατρίδα μας και αποτελεσματική άμυνα απέναντι σε ποικίλους κινδύνους που ελλοχεύουν», είπε ο Υπουργός Παιδείας και Πολιτισμού Κώστας Καδής, σε χθεσινή του ομιλία, όπως μεταδίδει σήμερα το ΓΤΠ, σε εκδήλωση με θέμα «Η γλώσσα ως αξία και ως καλλιέργεια της σκέψης. Το παράδειγμα της Ελληνικής».

«Συνεπώς, οφείλουμε να ενισχύσουμε ποιοτικά τη γλωσσική αγωγή που προσφέρουμε, γιατί η γλώσσα αποτελεί βασικό εργαλείο για την πνευματική καλλιέργεια των νέων μας και τη διατήρηση της ιστορικής μας ταυτότητας», πρόσθεσε.
Ο κ. Καδής αφού ανέφερε ότι η εκδήλωση αποτελεί μία πρωτοβουλία του Υπουργείου Παιδείας και Πολιτισμού που υλοποιείται σε συνεργασία με την Πρεσβεία της Ελλάδας στην Κύπρο και το Πανεπιστήμιο Frederick, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ελληνικής Γλώσσας, και καλωσόρισε τον Καθηγητή και διακεκριμένο Γλωσσολόγο Γεώργιο Μπαμπινιώτη, ο οποίος ήταν και ο κύριος ομιλητής στην εκδήλωση, είπε ότι η ελληνική γλώσσα, τόσο ως κώδικας επικοινωνίας των Ελλήνων όσο και ως φορέας πολιτισμού, έχει αδιάλειπτη παρουσία στην ιστορία του ανθρώπου εδώ και τουλάχιστον τέσσερις χιλιάδες χρόνια.
«Απόλυτα ταυτισμένη με την πορεία της ανθρώπινης σκέψης, η ελληνική γίνεται η γλώσσα στην οποία ο άνθρωπος διατυπώνει τις πρώτες του φιλοσοφικές αναζητήσεις και περιγράφει τις πρώτες του επιστημονικές ανακαλύψεις. Η γλώσσα μας αγκαλιάζει όλες τις εκφάνσεις της ατομικής και κοινωνικής μας ζωής, αποτυπώνει με σαφήνεια τις σκέψεις, τους στοχασμούς και τα συναισθήματά μας και γίνεται φορέας αξιών της εθνικής και πολιτιστικής μας ταυτότητας», σημείωσε .
Καταλήγοντας, ο κ. Καδής είπε ότι το Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού, αναγνωρίζοντας ότι ελληνική γλώσσα και ελληνική παιδεία είναι έννοιες βαθιά ριζωμένες στον χρόνο και άρρηκτα συνδεδεμένες μεταξύ τους, και εκτιμώντας τον ρόλο και την προσφορά του σχολείου στην εμπέδωση της γλωσσικής μας ταυτότητας, ακολουθεί μια στοχευμένη πολιτική για την αποτελεσματική διδασκαλία της Ελληνικής γλώσσας.
 
Πηγή: ΚΥΠΕ

Τελευταία Ενημέρωση: 06 Φεβρουαρίου 2021 - 12:37

Τελευταιες Ειδησεις

25 Απριλίου
Τίτλοι Ειδήσεων: Πέμπτη 25 Απριλίου 2024
13:00
Κατέρρευσε ο κυβερνητικός συνασπισμός του Εθνικού Κόμματος Σκωτίας και των Πρασίνων
11:54
Τμήμα Μετεωρολογίας - 2ο Δελτίο Καιρού 25/04/24
11:22
Επιχείρηση εναντίον του νοτίου Λιβάνου εξαπέλυσε το Ισραήλ
11:08
Αρχίζει ποινική διερεύνηση για στημένους αγώνες ποδοσφαίρου
10:47
Κατάρριψη μη επανδρωμένου αεροσκάφους από τη φρεγάτα Ύδρα
10:41
Αγανακτισμένος ο Υπουργός Οικονομικών για τις προτάσεις για τις πολλαπλές συντάξεις
09:36
Αρχίζει διοικητική έρευνα για την πυρκαγιά στην περιοχή Ασγάτας – Σανίδας – Βάσας Κελλακίου
09:22
Ένταλμα σύλληψης σε επιχειρηματία για την πυρκαγιά στην επαρχία Πάφου
09:14
Κυριάκος Μητσοτάκης: Έτοιμη η Ελλάδα να αντιμετωπίσει τις πυρκαγιές του καλοκαιριού
08:58
Ελλάδα: Στον ανακριτή σήμερα ο Βουλευτής Κωνσταντίνος Φλώρος
06:27
ΟΗΕ: Ο θαλάσσιος διάδρομος της Κύπρου για ανθρωπιστική βοήθεια στην Γάζα βοήθησε αλλά δεν αρκεί
05:37
Όλες οι ειδήσεις

Video on Demand

Η υπηρεσία ΡΙΚFLIX δίνει την ευκαιρία στους τηλεθεατές που κατέχουν έξυπνες τηλεοράσεις οι οποίες υποστηρίζουν την εφαρμογή της υβριδικής τηλεόρασης (HbbTV) με την χρήση του κόκκινου κουμπιού -που βρίσκεται στο κάτω μέρος του τηλεκοντρολ-να μεταφέρονται σε διαδυκτιακό περιβάλλον απο όπου μπορούν να παρακολουθήσουν εταιροχρονισμένα τα προγράμματα του ΡΙΚ.

Όταν κάποιος τηλεθεατής είναι συντονισμένος στις συχνότητες τις Επίγειας Ψηφιακής Πλατφόρμας (DVB-T) του ΡΙΚ και παρακολουθεί ΡΙΚ 1 , ΡΙΚ 2 ή ΡΙΚHD και ο δέκτης του υποστηρίζει την εν λόγω εφαρμογή στο κάτω μέρος της οθόνης του θα παρουσιαστέι για λίγα δευτερόλεπτα ένα εικονίδιο που θα τον καλέι να πατήσει το κόκκινο κουμπί. Πατώντας το κόκκινο κουμπί εισέρχεται στην πλατφορμα ΡΙΚFLIX. Σε περίπτωση που ο τηλεθεατής θέλει να επανέλθει στην ζωντανή ροή εκπομπής θα πρέεπι να ξαναπατήσει το κόκκινο κουμπί.