Παραγωγικότεροι οι εργαζόμενοι με χιούμορ

Όλοι οι ειδικοί συμφωνούν ότι το γέλιο μάς βοηθά να παρατείνουμε τη ζωή μας, να την κάνουμε πιο ευχάριστη, να καταπολεμήσουμε το άγχος και το στρες, να αποδίδουμε καλύτερα στην εργασία μας αλλά και να αντιμετωπίζουμε πιο εύκολα τα προβλήματά μας.

Το χιούμορ και η καλή διάθεση δίνουν στο σώμα μας και στον οργανισμό μας τη δύναμη να αντεπεξέλθει σε όλες τις αρνητικές επιδράσεις που δέχεται καθημερινά. Μας προσφέρει ενέργεια και μας βοηθά να χτίσουμε καλύτερες και πιο στέρεες σχέσεις με τους ανθρώπους γύρω μας.
Οι επιστήμονες στις ΗΠΑ σε έρευνα που έκαναν διαπίστωσαν ότι το μεγαλύτερο ποσοστό των απολύσεων που γίνονται οφείλονται στις κακές σχέσεις μεταξύ των συναδέλφων. Συγκεκριμένα, παρατήρησαν ότι μόνο το 15% των απολύσεων οφείλονταν στην ανεπάρκεια του εργαζόμενου, ενώ το μεγαλύτερο ποσοστό, ένα 75% οφείλονταν στις προβληματικές σχέσεις που είχαν αυτοί οι εργαζόμενοι με τους συναδέλφους τους.
Οι επιστήμονες επιμένουν ότι το γέλιο και το χιούμορ που διαθέτει ένα άτομο το βοηθά να αντιμετωπίσει τα δύσκολα της ζωής, να έχει καλές σχέσεις με τους συναδέλφους του, να μειώνει το στρες όχι μόνο το δικό του αλλά και των γύρω του και να συμβάλλει στο να είναι παραγωγικότερος και αποτελεσματικότερος στην εργασία του. Μέσω του χιούμορ και της καλής και θετικής διάθεσης αυξάνεται η ομαδικότητα και αποφορτίζεται η όποια πίεση και αρνητική διάθεση υπάρχει στο χώρο εργασίας γεγονός που είναι ωφέλιμο για την ίδια την εργασία. Επίσης βοηθά το άτομο καθώς και τους ανθρώπους που το περιβάλλουν να έχουν καλύτερη ψυχολογία, να καταπολεμούν τον θυμό, τη ζήλια και την πιθανότητα εμφάνισης κατάθλιψης, ενώ και σωματικά βοηθά στο να μην έχουν μυϊκούς πόνους, πονοκεφάλους, υψηλή πίεση και καρδιαγγειακά προβλήματα.
Σύμφωνα με τους επιστήμονες, τα άτομα που έχουν χιούμορ έχουν συνήθως υψηλό δείκτη νοημοσύνης γεγονός που δίνει ακόμα περισσότερη ενέργεια στον οργανισμό. Όπως λένε, είναι μεγάλο πλεονέκτημα ένας εργαζόμενος, εκτός των επαγγελματικών τους προσόντων να διαθέτει και χιούμορ, γιατί αυτό συμβάλει θετικά στο επίπεδο συνεργασίας του με τους υπόλοιπους συναδέλφους του, στο να έχει καλύτερη υγεία και να κάνει λιγότερες απουσίες λόγω ασθενειών, στο να βελτιώνει την παραγωγικότητα και στο να αντιμετωπίζει τις όποιες κρίσεις ή προβλήματα προκύψουν με τον καλύτερο και πιο ήρεμο τρόπο.

Πηγή: naftemporiki.gr

Τελευταία Ενημέρωση: 07 Φεβρουαρίου 2021 - 04:02

Τελευταιες Ειδησεις

15 Ιουνίου
Ελλάδα - Κορονοϊός: 835 νέα κρούσματα, 22 θάνατοι,
18:04
Αμερικανική έρευνα: Το κοινό κρυολόγημα καταπολεμά την Covid-19, ενεργοποιώντας ιντεφερόνες
17:55
Εμπορική συμφωνία μεταξύ Ην. Βασιλείου και Αυστραλίας
17:43
Περίπατος για την Εθνική απέναντι στην Ανδόρα
17:38
Η Βουλή καλείται να εγκρίνει 22 νομοθετήματα μέχρι τέλος του 2021 για το Ταμείο Ανάκαμψης
17:28
Σε εξέλιξη πυρκαγιά σε περιοχή της κοινότητας Κελοκεδάρων
17:10
Ικανοποίηση ΕΕ από τα αποτελέσματα της Συνόδου με τις ΗΠΑ
16:26
Υπό 7ήμερη 24χρονος για υπόθεση βιασμού στην Πάφο
16:14
Τζο Μπάιντεν- Βλαντίμιρ Πούτιν: Έξι μήνες καυστικών σχολίων
15:57
Συμφωνία στη διαμάχη Airbus-Boeing ανακοινώθηκε στο περιθώριο της Συνόδου ΕΕ-ΗΠΑ
15:45
Σήμερα η πρώτη συγκέντρωση της Ομόνοιας για τη νέα σεζόν
15:22
Παραχωρήθηκε στην τουρκική «πρεσβεία» η γη για το νέο νοσοκομείο στην κατεχόμενη Λευκωσία
15:19
Όλες οι ειδήσεις

Video on Demand