Αλλαγές στη διοικητική δομή της Προεδρίας και σειρά αλλαγών που στοχεύουν στην καλύτερη εξυπηρέτηση του πολίτη, ανακοίνωσε ο Υφυπουργός παρά τω Προέδρω Κωνσταντίνος Πετρίδης.
Όπως ανέφερε σε δημοσιογραφική διάσκεψη στο πλαίσιο της δράσης που προωθείται θα δημιουργηθεί η Γραμματεία Προεδρίας, η οποία αποτελεί αναμόρφωση του Γραφείου του Προέδρου της Δημοκρατίας.
Στο πλαίσιο αυτό, ο Κυβερνητικός Εκπρόσωπος Νίκος Χριστοδουλίδης ανακοίνωσε ότι ο Διευθυντής του Γραφείου του Προέδρου της Δημοκρατίας Παναγιώτης Αντωνίου υπέβαλε την παραίτησή του στον Πρόεδρο Αναστασιάδη προκειμένου να διευκολύνει τη διαδικασία.
Διευθυντής Προεδρίας αναλαμβάνει ο Κύπρος Κυπριανού, Διευθυντής του Τμήματος Δημόσιας Διοίκησης και Προσωπικού, το τμήμα του οποίου είχε αναλάβει την όλη διαδικασία διοικητικής μεταρρύθμισης. Ο κύριος Κυπριανού θα διατηρήσει και τη θέση του Διευθυντή Τμήματος.
Με βάση το νέο οργανόγραμμα δημιουργούνται Γραμματεία Προεδρίας, Μονάδα Διοίκησης και Προσωπικού, Μονάδα Διοικητικής Μεταρρύθμισης ενώ διατηρείται ο θεσμός του Διπλωματικού Γραφείου. Εκσυγχρονίζεται η Γραμματεία του Υπουργικού Συμβουλίου και ενδυναμώνεται η νομική στήριξη στην Προεδρία από τη Νομική Υπηρεσία για θέματα που αφορούν ετοιμασία νομοθεσιών, έλεγχο συμβολαίων και πράξεων διορισμού στους οποίους προβαίνει ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας.
Ο Κωνσταντίνος Πετρίδης ανακοίνωσε ακόμη ότι θεσμοθετείται μια σύγχρονη πρακτική όσον αφορά την απασχόληση συμβούλων - συνεργατών, με την ετοιμασία πρότασης που θα τεθεί αύριο ενώπιον του Υπουργικού Συμβουλίου.
Σημείωσε δε ότι η μεταρρύθμιση δεν συνεπάγεται κανένα επιπρόσθετο κόστος για τον φορολογούμενο.
Ο κ. Πετρίδης ανακοίνωσε ότι το πρόβλημα των αναπάντητων κλήσεων με τη λειτουργία του Κέντρου Τηλε-εξυπηρέτησης θα υλοποιηθεί σε δύο φάσεις:Μέχρι 1η Μαρτίου του 2015 με τη δωρεάν κλήση στον αριθμό 1434 σε παγκύπρια βάση όπου θα μπορούν να υποβληθούν 18 από τις 97 υπηρεσίες που προσφέρονται από το ΚΕΠ. Στη δεύτερη φάση που θα υλοποιηθεί στις αρχές του 2016 θα λειτουργήσει ένα σύγχρονο Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης και Πληροφόρησης το οποίο θα παρέχει τηλεφωνική εξυπηρέτηση για όλες τις διαδικασίες του δημοσίου, που αφορούν πολίτες και επιχειρήσεις, ενώ θα υπάρχει δυνατότητα για διαδικτυακή υποβολή αιτημάτων.
Ο Υφυπουργός παρά τω Προέδρω ανακοίνωσε ότι το Κέντρο Εξυπηρέτησης του Πολίτη μέχρι τις αρχές Ιουνίου θα μεταστεγαστεί στο κτήριο της Αρχής Κρατικών Εκθέσεων, προκειμένου να μπορεί να εξυπηρετήσει περισσότερο κόσμο, ενώ μέχρι τον Οκτώβριο του 2015 θα δημιουργηθεί και δεύτερο ΚΕΠ στη λεωφόρο Μακαρίου στη Λευκωσία.
Ο κύριος Πετρίδης ανέφερε ακόμα ότι προωθείται η κινητικότητα των δημοσίων υπαλλήλων, με τη σχετική νομοθεσία να βρίσκεται στα τελικά στάδια του νομοτεχνικού ελέγχου. Η κινητικότητα δημοσίων υπαλλήλων, είπε, θα διασφαλίσει ότι δεν θα υπάρξει ανάγκη για απολύσεις.
Σύνταξη: Εύη Μουρούζη
Πηγή: ΚΥΠΕ
Τελευταία Ενημέρωση: 05 Φεβρουαρίου 2021 - 04:16
https://news.rik.cy/el/article/2015/2/10/oi-allages-ste-dome-tes-proedrias/