Η Ferrari επιστρέφει στην κορυφή των αγώνων του Πρωταθλήματος Αντοχής το 2023 και στην νέα μεγάλη κατηγορία των Hypercar Le Mans.
Ο Ιταλός κατασκευαστής ανακοίνωσε την πρώτη του εργοστασιακή καμπάνια σε επίπεδο παγκόσμιου πρωταθλήματος από το 1973.
Θα είναι επίσης η πρώτη της προσπάθεια μετά από 50 χρόνια να προσθέσει στις εννέα νίκες που έχει στο Le Mans 24 Hours
Η απόφαση της Ferrari ακολουθεί «μια περίοδο μελέτης και ανάλυσης» όπως την χαρακτήρισε, η οποία περιελάμβανε την ανάπτυξη ενός αυτοκινήτου σύμφωνα με τους κανόνες LMDh, τη νέα κατηγορία Hypercar της WEC.
Στην ανακοίνωση του προγράμματος η Ferrari εξήγησε ότι η ανάπτυξη του αυτοκινήτου είχε ήδη ξεκινήσει «τις τελευταίες εβδομάδες» και περιελάμβανε «τις φάσεις σχεδιασμού και προσομοίωσης».
Θα είναι το πρώτο πρωτότυπο Ferrari από το πελατειακό αυτοκίνητο 333SP, το οποίο αναπτύχθηκε αρχικά για την κατηγορία World Sports Car της IMSA και ήταν το πρώτο πρωτότυπο που αγωνίστηκε κάτω από το εργοστάσιο πριν από 40 χρόνια.
Ο πρόεδρος της Ferrari John Elkann δήλωσε: "Για πάνω από 70 χρόνια αγώνων, σε πίστες σε όλο τον κόσμο, οδηγήσαμε τα αυτοκίνητα μας προς την νίκη εξερευνώντας τεχνολογικές λύσεις αιχμής, καινοτομίες που προκύπτουν από την πίστα και κάνουν εξαιρετικό στον δρόμο κάθε αυτοκίνητο μας που παράγεται στο Maranello.
"Με το νέο πρόγραμμα Le Mans Hypercar, η Ferrari επιβεβαιώνει για άλλη μια φορά την δέσμευση και αποφασιστικότητα της στον μηχανοκίνητο αθλητισμό και να είναι πρωταγωνιστής στα μεγάλα παγκόσμια γεγονότα."
Ο Pierre Fillon, πρόεδρος του διοργανωτή του Le Mans, Automobile Club de l'Ouest, δήλωσε ότι τα νέα της Ferrari έκαναν «μια υπέροχη μέρα για τους αγώνες αντοχής».
"Παράλληλα με τη Ferrari, το 2023, πολλοί κατασκευαστές που έχουν ήδη ενταχθεί σε εμάς και είναι σίγουροι ότι θα κάνουν ότι χρειάζεται για να διεκδικήσουν τον αγώνα για τα εκατοστά γενέθλια του", πρόσθεσε.
Η Ferrari είναι ο τρίτος μεγάλος κατασκευαστής που δεσμεύεται στην κατηγορία LMH μετά την Toyota και την Peugeot, οι οποίες θα ξεκινήσουν να αγωνίζονται το 2021 και το 2022 αντίστοιχα.
Η μάρκα Audi, Porsche και Acura της Honda ανακοίνωσαν τα προγράμματα τους στο LMDh για το 2023.
Η Ferrari δεν αποκάλυψε άλλες λεπτομέρειες του προγράμματος ή τεχνικές προδιαγραφές του επερχόμενου αυτοκινήτου της.
Αυτά θα επιβεβαιωθούν σε μελλοντικές ανακοινώσεις που θα περιλαμβάνουν το πρόγραμμα δοκιμών, το όνομα του αυτοκινήτου και τους οδηγούς, τους οποίος περιέγραψε ως "επίσημα πληρώματα".
Η Ferrari συμμετείχε στις συζητήσεις στρογγυλής τραπέζης που ξεκίνησαν την άνοιξη του 2018 και κατέληξαν στους κανονισμούς του Le Mans Hypercar.
Ήταν ένας από τους τρεις κατασκευαστές που αποτάθηκε στην FIA και τον διοργανωτή του Le Mans, το Automobile Club de l'Ouest και έγραψαν από κοινού τους κανόνες, μετά τα το παράπονο τους ότι το κόστος παρέμενε πολύ υψηλό.
Η επιστροφή της Ferrari στο Le Mans και στο παγκόσμιο πρωτάθλημα WEC έρχεται σε μια στιγμή που το κόστος του προγράμματος της Φόρμουλα 1 μειώθηκε με την εισαγωγή ενός ανώτατου προϋπολογισμού για το 2021.
Συντάκτης: Γιώργος Τρίκος
Τελευταία Ενημέρωση: 02 Μαρτίου 2021 - 12:48
https://news.rik.cy/article/2021/3/2/e-ferrari-epistrephei-ergostasiake-sto-le-mans-24-hours/